سیندرلا

حرفهای دخترانه و عاشقانه

سیندرلا

حرفهای دخترانه و عاشقانه

عکس و متن عاشقانه

عکس عاشقانه نامزد در کنار ساحل با شمع های روشن به شکل قلب



عکس عاشقانه نامزد در کنار ساحل با شمع های روشن به شکل قلب


دلم عاشقانه لحظه ای را می خواهد !

که تو باشی …

همین کنار نزدیک به من

درست روبروی چشم هایم

همنفس نفسهایم

خیره شوم به لبهایت

دست بکشم به تک تک اعضای صورتت

بعد چشمهایم را ببندم و …

” ببوسمت ”

آن لحظه دنیای من تمام می شود .

به خدا که واقعاً تمام می شود


عکس عاشقانه دست رو دست توی ماشین برای پروفایل


عکس پروفایل عاشقانه خاص سنگین

همه ی من ، چشمهای معصوم توست


حتی لحظه ای نگاهت


مرا به پاییز عاشقی می برد


نگاهی که “تمامیت ارضی” من است


عکس نوشته پروفایل عاشقانه سلطان قلبم تو هستی



عکس نوشته پروفایل عاشقانه سلطان قلبم تو هستی


عکس پروفایل عاشقانه برای همسر

جنس دلتان از چیست ؟


که اصلا تنگ نمی شود …


جملات ناب و زیبا

هیچ وقت نگفت دوستت دارم


ولی همیشه


شالی را سر می کند


که میداند به او نمی آید


اما


من برایش گرفته ام …


آریا نوری


متن و نوشته های زیبا درباره عشق



عکس نوشته عاشقانه با متن انگلیسی درباره عشق

عکس نوشته عاشقانه با متن انگلیسی درباره عشق و عکس درخت پاییزی نارنجی به شکل قلب عاشقانه


عکس درخت پاییزی نارنجی به شکل قلب عاشقانه

مثل گل های ترک خورده کاشی شده ام !

بعد تو پیر که نه ،

من متلاشی شده ام

دریافت عکس پروفایل دست تو دست عاشقانه جدید


دریافت عکس پروفایل دست تو دست عاشقانه جدید


زنانه عاشق شو ؛


مردانه از عشقت محافظت کن ؛


و کودکانه سالهای سال


عشقت را تازه نگهدار



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.