سیندرلا

حرفهای دخترانه و عاشقانه

سیندرلا

حرفهای دخترانه و عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس پروفایل عاشقانه نامزدی و ازدواج عروس داماد کنار ساحل با دسته گل



عکس پروفایل عاشقانه نامزدی و ازدواج عروس داماد کنار ساحل با دسته گل


دیـگـــر نه اشـکـــهایــم را خــواهـی دیــد


نه التـــمـاس هـــایم را


و نه احســـاســاتِ ایــن دلِ لـعـنـتـی را…


به جـــایِ آن احســـاسی که کُـــشـتـی


درخـتـی از غــــرور کـاشـتم


عکس پروفایل عاشقانه من عاشق شوهرمم


عکس پروفایل عاشقانه من عاشق شوهرمم


دیگری جز تو مرا این همه آزار نکرد


آنچه کردی تو به من هیچ ستم کار نکرد


عکس پروفایل عاشقانه زن و شوهر ایرانی



عکس پروفایل عاشقانه زن و شوهر ایرانی


تا دیروز ، هرچه می نوشتم عاشقانه بود


از امروز ، هرچه بنویسم صادقانه است عاشقانه دوستت دارم


 


دانلود عکس های عاشقانه و عکس عاشقانه جدید پروفایل و دختر پسر عاشقانه کنار هم و شعر های عاشقانه برای همسر و زیباترین نوشته های عاشقانه برای تقدیم به عشق


عکس پروفایل عاشقانه بوس کردن عروسک


عکس پروفایل عاشقانه بوس کردن عروسک و سرد بودنم را بگذار به حساب گرم بودنت با دیگران…عاشقانه



عکس پروفایل عاشقانه دختر و پسر در حال قدم زدن


عکس پروفایل عاشقانه دختر و پسر در حال قدم زدن و یه رابطه عاشقانه از اونجایی خراب میشه که


تو ناراحتش کنی و یکی دیگه آرومش


عکس پروفایل عاشقانه دسته گل رز قرمز



کس پروفایل عاشقانه دسته گل رز قرمز


به همون اندازه که ماهى دوست نداره برسه به خشکى دوست دارم


عکس پروفایل عاشقانه پسرونه خفن

سفری به دور دنیاست ، وقتی دستانم تا انتها ، رویت را نوازش می کنند


دلی دارم عاشقانه ز جنس سنگ و شیشه


چنان مهرت به جانم کرده ریشه


که در شش گوشه ی قلبم نوشته


عزیزم ، دوستت دارم همیشه


عکس پروفایل عاشقانه پسرانه خفن


عکس پروفایل عاشقانه وقتی دستشو میذاره رو دستت

دلم چندین سال است روزه ی عشق گرفته است



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.